Echt heel cliché is het om je bedrijf jong en dynamisch te noemen. Toch kom je het zeer frequent tegen op bedrijfs websites. Ze noemen zichzelf jong en dynamisch net zoals honderd duizend andere bedrijven.
Misschien is het wel sexy om je als oude en stoffige olietanker of traditionele dienstverlener jong en dynamisch te noemen. Toch is dit nietszeggend en echt niet meer van deze tijd en verre van onderscheidend om je zo te noemen als je niet hip of stoer bent.
Vertel echt iets over je bedrijf. Hoe is het ontstaan, wat zijn je drijfveren en wie zijn de mensen erachter. Vertel jouw verhaal en niet het verhaal van een ander.
Wat zijn je hobby’s en wat doe jij in het weekend. Het hoeft echt niet allemaal even spannend te zijn. Als je echt hip bent, dan kun je dat natuurlijk laten zien, maar als je dat niet bent, dan prikken andere daar zo doorheen. Wees authentiek, omdat je op deze manier klanten aantrekt die bij jou passen. Kom tot je ware identiteit door jezelf te zijn.
Een eerste indruk zegt veel over je als bedrijf. Doe het daarom goed en laat zien wie je echt bent. Door dicht bij jezelf te blijven trek je ook de klanten aan die beter bij je passen. Dat is prettiger zaken doen en levert op lange termijn meer rendement op!
Jij hebt ongetwijfeld al gehoord van Bitcoins. Een digitale munt om online t...
Er wordt veel geschreven over content marketing maar hoe werkt het precies? ...
In dit blog leg ik uit hoe je meer succes haalt door meer te geven. Vind je ...
In de mastermind internetmarketing bespreken we kansen voor jouw website. We...
Ja ook in de online marketing worden stomme fouten gemaakt. Lees de grootste...
Wil je een succesvolle website en geld verdienen op het internet. Lees dan i...